niedziela, 17 stycznia 2016

Spinacze DIY





Cześć! :) W tym poście chciałabym zaprezentować Wam, jak zrobiłam takie spinacze :




Przepraszam, że nie odwrócone. Dobrze. To tak. Potrzebne nam będą:
- spinacze
- lakiery lub farby
- ozdoby
1. Malujemy spinacz na dowolne kolory. Dobrze by było, gdybyście ścianki pomalowali jednym, grzbiet drugim, a spód trzecim. Oczywiście możecie pomalować wg. swojego pomysłu.



2. Czekamy aż lakier wyschnie. Gdy Wasz spinacz będzie suchy, malujemy na nim wzorek. Ja wybrałam literkę "A".
3. Zanim lakier wyschnie, posupujemy go brokatem lub przyklejamy diamenciki.





  Mój spinacz jest gotowy. Jak wyszły Wasze? Przesyłajcie mi zdjęcia prac na maila AlicjaP04@wp.pl . Chętnie je obejrzę.
Ja się już żegnam.
Pisała Wasza Alart :)






                                                  
        


2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka