niedziela, 24 stycznia 2016

Libster Blog Award

Cześć! Jak już widzieliście w tytule, nasz blog został nominowany do LBA. Nominowała nas Wiktoria z bloga wiktoriaz1art.blogspot.com. Przepraszam, że tylko ja odpowiadam na te pytania, ale nie dostałam odpowiedzi ani od Vitany, ani od Starlight. Najwyżej później będzie trzeba post edytować.


Pytania od Wiktorii:
1. Od kiedy rysujesz?
Odkąd pamiętam :)
2. Co sprawiło, że założyłaś bloga?
To pytanie nie do mnie. Trzeba zaczekać na Vitany.
3. Twoja ulubiona blogerka.
Zdecydowanie JulaLou.
4. Co wolisz: koty czy psy?
Kotki. :)
5.Twoje hobby oprócz rysowania.
Przeglądanie blogów i blogowanie :)
6. Masz przyjaciółkę taką najlepszą?
Tak :)
7. Co byś zrobiła gdybyś miała z czymś problem, a na pomoc przyleciałby ci różowy jednorożec?
Nie no, stałabym jak wryta. :D
8. Kiedy masz urodziny?
10.06 :)
9. Twoja ulubiona pora roku.
Lato
10.Lubisz matematykę?
Tak to mój drugi ulubiony przedmiot. Zgadnijcie jaki jest ten pierwszy. :)
11. Jaki masz telefon?
Nokie Lumie 635 i właśnie na nim dla was piszę. :)


Blogi nominowane przeze mnie:
1.julalou.blogspot.com
2.jabluszkooo.blogspot.com
3.akacjaemi.blogspot.com
4.magicaltales-truskawka13.blogspot.com
5.blogujezuzka.blogspot.com
6.ratlicia-art.blogspot.com
7.lillaloustarlight12.blogspot.com
8.cookietworzy.blogspot.com
9.cattyari.blogspot.com
10.alkainaczejrossi.blogspot.com
11.anabellart.blogspot.com


Pytania do nominowanych:
1. Jaki masz kolor włosów?
2. Jaki kolor najbardziej lubisz?
3. Jaki jest twój ulubiony blog?
4. Jakie masz szkicowniki z lilla lou?
5. Jakie są twoje zainteresowania?
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
7. Jakie są twoje ulubione kredki?
8. Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
9. Co wolisz: króliczki czy chomiczki?
10. Czemu założyłaś bloga?
11. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?


Okey. Ja niestety muszę się żegnać.
Do następnego postu. :)
Pisała wasza Alart :)





4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka