czwartek, 14 stycznia 2016

Kiedy dotknie cie Śmierć - Rozdział I Zaczyna Się historia , Kończy się życie



Nazywam się James McGacon i opowiem wam o pewnej historii która zmieni wasz pogląd na śmierć ...

Cała historia zaczęła się 3 lata temu , jechałem z moją dziewczyną Anabet .
Była piękna , ciemno kasztanowe włosy splątane wiatrem , oczy błękitne jak u anioła , a usta różowe jak kwiaty wiosną na łące .
Było już ciemno , jak zwykle prowadziła ona . Zaczęliśmy się o coś kłócić , nie pamiętam o co .
Spojrzeliśmy na siebie . Żadne z nas nic nie mówiło . Naglę błysk światła , pisk opon , huk i nic nie pamiętam . Obudziłem się w szpitalu 4 dni później . Lekarze powiedzieli mi najgorszą rzecz jaką mogłem usłyszeć w moim życiu ... Anabet nie przeżyła . Chociaż czułem smutek nie płakałem , nie potrafię tego określić . Minęły 3 nędzne lata w żałobie i smutku . Jechałem na mecz piłki nożnej , tylko to powodowało że zapominałem o Anabet i o tym co się wtedy wydarzyło . Stałem na światłach . Włączyło się zielone światło więc pojechałem . Naglę znowu to samo , błysk , pisk opon , huk i ból . Teraz było inaczej ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka